UTOLSÓ LEHETŐSÉGEK JAN 15-IG !
A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA 99.000 Ft helyett csak 49.500 FT
ÚJÉVI AKCIÓ: MAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet!
Vállalkozás és vezetésük egy állandó téma a gazdaság világában. A világ nemzetgazdaságaiban vállalkozás ezrei, néhol milliói léteznek egyszerre, mindegyikük egyazon alapvető cél felé haladva: a fogyasztói igények nyereséges kielégítéséért.A vállalkozás működési környezet azonban nem állandó a számukra, amihez alkalmazkodva szükséges vállalkozási formájukat, működési struktúrájukat kialakítani. A piac folyamatosan értékeli közvetlen vagy közvetett módon a teljesítményüket, és bizony a legapróbb hibák is végzetesen sülhetnek el a jövőjüket illetően.
Szükséges ezért a jövő pontosan megfogalmazott leírása, mert ez minden vállalkozónak segíthet a kontroll könnyebb kiépítésében. A jövőt pedig már az induláskor látnunk kell – legalább vízióként.
Tananyagunk ezen szemléletben tárgyalja a vállalkozások alapításakor, működtetésekor kidolgozandó kérdéseket. Bár számos praktikus és sokak számára alkalmazható tanácsot gyűjtöttünk össze, ne feledjük, hogy minden vállalkozás, és a hozzá kapcsolódó piaci környezet egyedi. Ajánlatos ezért minden döntés előtt alaposan informálódni és a begyűjtött információkat helyesen értelmezni. Természetesen ne higgyük azt, hogy meg tudjuk tanulni a könyvelők és ügyvédek munkáját, inkább úgy tekintsünk a megszerzett tudásunkra, hogy az segíthet közvetíteni igényünket és elképzelésünket a szakértő tanácsadók irányába.
A vállalkozás és vezetés tananyag témakörei
- A SIKERES ÜZLET ALAPJAI – ÖTLET ÉS STRATÉGIA
- Stratégiai tervezés fogalma, tartalmi jegyei, készítése
- A stratégia három alapkérdése
- Stratégiai tervezés tartalmi jegyei, készítése
- Stratégiatípusok a működési kör alakítása szerint
- A stratégiai tervezés szintjei
- A vállalkozás egészére készülő stratégiai terv
- A vállalkozások külső kapcsolatrendszere (makro vagy külső környezet)
- Belső (mikro) környezeti tényezők azonosítása
- A vállalkozások piaci környezetének általános jellemzői
- Árstratégia kialakításának szempontjai a piacra lépés során
- A vevői árérzékenység meghatározása
- A piaci környezet elemzése
- Cégsiker és hatótényezői
- A szervezeti kultúra
- Vállalkozás marketing
- A sikeres üzlet alapjai – az üzleti terv, a stratégia és misszió
- HUMÁNERŐFORRÁS MENEDZSMENT SZEREPE A SZERVEZETBEN
Sikeres vizsga esetén Vállalkozási tanácsadó minősítés, és oklevél kerül kiállításra.
UTOLSÓ LEHETŐSÉGEK JAN. 15-IG !
A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA 99.000 Ft helyett csak 49.500 FT
ÚJÉVI AKCIÓ: MAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet!