Üzleti terv specialista levelezőképzés

NYÁRI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

Üzleti terv magunknak: fontos, hogy ne szépítsük a dolgokat, és mindig a rosszabb lehetőséggel számoljunk (nagy hiba magunka t becsapni).Ezt a tervet tartsuk mások elől elzárva. Üzleti terv leendő befektetőknek: az ilyen üzleti terv inkább reklám értékű, kevés köze van az igazsághoz. Kiemelten fontos a nyomda- és kötéstechnika is, olyan mint más árunál a csomagolás. Üzleti terv pénzintézeteknek: ha kölcsönért folyamodunk. Itt meg kell találni az arany középutat az igazság és a hazugság között, mert a banki előadók naponta sok ilyen üzleti tervet olvasnak el, és pontosan tudják, egy mondatnak milyen hitelt kell adni. Üzleti terv pályázatokra, támogatásokért: különösen az EU-s támogatásokért készülő terveknél kell nagyon oda figyelni, mert ha elfogadják a tervet, akkor előbb meg kell valósítanunk az abban foglaltakat az utolsó szóig, ezt ellenőrzik, és csak utólag fizetnek, ha mindent rendben találtak.

KISVÁLLALKOZÁSOK PROBLÉMÁI:

  1. Egy kisvállalkozást életképesnek tekintünk, ha alapításától fogva túlél öt esztendőt. A kisvállalkozások kb. 85 %-a megbukik az első 5 évben.
  2. Különösen kiélezett a helyzet az építőiparban, a közlekedésben, a világítástechnikában és a divatcikkeket előállító iparban.
  3. Az első egy-két évben a cégnek nehéz megvetnie a lábát: vevőkört szerezni, gyártmányszerkezetet kialakítani.
  4. A következő időszakban a konszolidáció a fő gond: az alkalmazottak, megbízottak gyűjtése, a vállalkozás ellenőrzése.
  5. A továbbiakban a terjeszkedés felvetette problémák uralkodnak: tőkét szerezni, és a piacon felvenni a versenyt sokkal nagyobb cégekkel.

Az üzleti tervezés levelező tananyag témakörei

  1. AZ ÜZLETI TERV JELELMZŐI

    1. Terjedelem
    2. A tervező(k) személye
    3. A terv érvényessége
    4. A terv befogadói
  2. AZ TERVEZÉS FOLYAMATA

  3. AZ ÜZLETI TERV FELÉPÍTÉSE

    1. AZONOSÍTÓ ADATOK
    2. VEZETŐI ÖSSZEFOGLALÓ
    3. A VÁLLALKOZÁS BEMUTATÁSA
    4. ÁGAZATI, IPARÁGI ELEMZÉS
    5. A TERMÉK ILLETVE A SZOLGÁLTATÁS BEMUTATÁSA
  4. MŰKÖDÉSI (TERMELÉSI/SZOLGÁLTATÁSI) TERV

    1. A termelési/szolgáltatási folyamat
    2. A termelési/szolgáltatási folyamat ráfordításai
    3. A termelési/szolgáltatási folyamat teljesítményei
    4. Technológia, termelés- és gyártmányfejlesztés
    5. Szerviz, vevői gondoskodás
  5. MARKETING TERV

    1. Marketing helyzetkép
    2. Marketing lehetőségek és problémák elemzése
    3. Marketing célkitűzések
    4. Marketingstratégia
    5. Cselekvési program
    6. Értékesítési prognózis
    7. Marketing költségvetés
  6. VEZETŐSÉG, SZERVEZETI FELÉPÍTÉS

    1. Vezetőség/tisztségviselők
    2. Szervezeti struktúra
    3. Személyzeti politika és stratégia
  7. STRUKTÚRA ÉS TŐKÉSÍTÉS

    1. PÉNZÜGYI TERV
    2. KOCKÁZAT BECSLÉS
  8. FŐBB SZAKASZOK ÜTEMEZÉSE

  9. PÉNZÜGYI ELEMZÉSEK

Sikeres vizsga esetén Üzleti tervező specialista minősítés, és oklevél kerül kiállításra.

NYÁRI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓ:  MAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
Real Time Web Analytics

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás