UTOLSÓ LEHETŐSÉGEK JAN 17-IG !
A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA 99.000 Ft helyett csak 49.500 FT
ÚJÉVI AKCIÓ: MAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet!
Az ügyfélszplgálat vevőszolgálati szereplés, azaz a vevőkkel való kapcsolattartás mára a legfontosabb vállalati funkcióvá vált. Hatékony működése elengedhetetlen minden vállalkozás számára. Az ügyfelekkel foglalkozó munkatársak a következő kérdésekre, dilemmákra talált választ a kommunikációs képzési programunk elvégzése után:
Az ügyfélszolgálat specialista tananyag témakörei és tematikája
- Hogyan biztosítsuk az ügyfeleink számára az egyedi bánásmódot, legmegfelelőbb kommunikációs stílust?
- Hogyan lehet a panaszos, dühös, csalódott ügyfél bizalmát visszanyerni?
- Hogyan lehet problematikus, szorongatott helyzetekben is pozitív üzenetekkel kommunikálni?
- Hogyan lehet nemet mondani, teljesíthetetlen igényeket kezelni úgy, hogy ez ne vezessen panaszhoz, reklamációhoz?
- A minőségi vevőszolgálat hátterének megteremtése
- Kommunikációs csatornák megismerése
- Kommunikációs készségek fejlesztése
- Ügyfélközpontú viselkedés kialakítása
- Hatékony konfliktuskezelés kialakítása
- Érvelései, meggyőzési technikák fejlesztése
- A különböző értékesítési, szolgáltatási fajták megismerése
- A minőségi ás hatékony vevőszolgálat és reklamációkezelés
- Problémamegoldás
- A problémás ügyfél is ügyfél
- Lelki nyugalom művészete
- Lobbanékony konfliktuspartnerek kezelése
- Konfliktusok felismerése és megértése
- Konfliktusok konstruktív legyőzése
- Konfliktusstílusok előnyei, hátrányai
- Konfliktusbeszélgetések vezetése
Sikeres vizsga esetén Ügyfélszolgálat specialista minősítés és oklevél kerül kiállításra
UTOLSÓ LEHETŐSÉGEK JAN. 17-IG !
A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA 99.000 Ft helyett csak 49.500 FT
ÚJÉVI AKCIÓ: MAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet!