Stratégia tervező szakértő levelezőképzés

NYÁRI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

Stratégiai vezetés illetve a  stratégia alapú vezetés egy olyan társadalmilag elkülönült funkció, amely  egy szervezet  emberi, pénzügyi, fizikai és információs erőforrásai tervezésének, azokról való döntéseknek, szervezésének, vezetésének és irányításának folyamata, a  szervezet  céljai eredményes és hatékony megvalósítása érdekében. A gazdasági szervezetek az évezred első évtizedében új kihívásokkal szembesülnek. A globalizálódott világgazdaság korszakát éljük, kis túlzással egyetlen, a világot átfogó piac a küzdőtér. A főbb szereplők ezen a piacon az észak-amerikai arany háromszög (USA, Kanada, Mexikó), a kelet­ázsiai térség fejlett és fejlődő gazdaságai (Japán, Korea, Tajvan, Hong Kong és Szingapúr) és az Európai Unió országai. Ezek mellett egyre jelentősebb teret nyernek olyan ázsiai országok, mint Tájföld, India, Kína is. Magyarország az Európai Unióhoz történő csatlakozása révén új esélyekhez juthat. A legnagyobb kihívás a menedzsment számára ebben az évtizedben a globális versenyképesség kiépítése és fenntartása lesz

A stratégia jellemzői:

  • Hosszú távon meghatározza a szervezet jövőjét
  • Versenyelőny létrehozására és fenntartására irányul
  • Iránymutatást ad a szervezet cselekvési irányának
  • Elősegíti a vállalkozás alkalmazkodását környezetéhez
  • Meghatározza az erőforrások elosztását
  • Feladata a tulajdonosok elvárásainak teljesítése

A vállalatnak a stratégiaalkotás során összhangba kell hoznia:

•     A szándékokat (a tulajdonosok szándéka a meghatározó, de a többi érintett csoport céljait is figyelembe kell venni)

•     A környezetet (a külső környezet kiaknázható lehetőségeket és a vállalat létét veszélyeztető fenyegetéseket tartalmaz)

•     A rendelkezésre álló erőforrásokat

A stratégia magában foglalja a jövőkép (vízió) és a küldetés (misszió) elérésére vonatkozó cselekvési  irányokat.

 A stratégiai vezetés fogalma, jelentősége, fejlődése

A stratégiai tervezés fázisai

A környezet elemzése a stratégiai menedzsment területén

A stratégiai pozíció megítélése (I)

A stratégiai pozíció megítélése (II)

esettanulmányok megvitatása

A BSC módszer a stratégiai tervezésben és értékelésben

A vállalati stratégiák típusai, jellemzői (I)

Szervezeti típusok, szervezetelméletek

KKV-k stratégiája

A jövő stratégiája

Információs és kommunikációs rendszer

Érdekeltségi és ösztönzési rendszer

Vállalati kultúra Üzleti terv

Sikeres vizsga esetén  Stratégia tervező és elemző minősítés, és oklevél kerül kiállításra

NYÁRI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓ:  MAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.

 

 

Real Time Web Analytics

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás