Reklámszervező levelezőképzés

TANÉVKEZDÉSI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

A reklámszervező tevékenységrendszere minden vállalatnál megtalálható. Nincs olyan, hogy nincs reklám, a kérdés csak az, hogy mennyibe fog kerülni és milyen hatásos lesz reklám tevékenységünk. A reklám, a Pr (public relation), már elengedhetetlen kelléke működésünknek.

Kiknek ajánljuk reklámszervező képzésünket:

Vállalkozások tulajdonosainak, akik meg akarják érteni a reklám szakemberek tevékenységét. Azoknak, akik nem szeretnének pénzt kidobni reklám tevékenység közben. Ajánljuk azoknak a munkavállalóknak, akik kapcsolatot tartanak reklám cégekkel, vagy saját maguk szeretnének a reklám tevékenységet megoldani, külső reklám cég bevonása nélkül. Kezdő vállalkozásoknak, hogy költséghatékonyan, saját maguk meg tudják oldani vállalkozásuk bevezető reklám feladatait. Ajánljuk azoknak, akik nem akarnak bedőlni a „reklám-guruknak, online reklámszakértőknek, SEO specialistáknak”.

Reklámszervező tananyag témakörei és tematikája

Reklámszervező és marketing alapismeretek

  • Megkülönböztetés jelentősége és módszerei a reklámben.
  • Márkaépítés, személyes reklám kialakítása, arculatépítés, reklámpolitika kialakítása
  • Reklám-pszichológia, fogyasztói magatartások

Nyomtatott reklám

  • Nyomdai alapismeretek, színkezelés, papíralapú reklám ismeretek, hirdetések kezelése, nyomtatott média, szórólapok, névjegykártyák, nyomtatványok, tervezése, elkészíttetése.

Online reklám

  • Google, AdWords, Facebook egyéb közösségi média alkalmazások, hirdetések. keresőoptimalizálás. weblap-ergonómia, weblap reklám

Elektronikus médiumok

  • Rádió, tv, reklám lehetőségek gazdaságosan

 Puplic Relations

A legfontosabb marketing és reklámeszközzé vált napjainkra. A public relations egy sajátos menedzsment funkció, ami mára a legfontosabb kommunikációs eszközzé vált a marketing világában. Segítséget nyújt egy szervezet és ennek közönségei közötti kölcsönös kommunikációs csatornák, megértés, elfogadás és együttműködés megteremtéséhez és fenntartásához. Magával hozza a problémák és az ügyek menedzselését; hozzásegíti a menedzsmentet ahhoz, hogy tájékozott és érzékeny legyen a közvélemény iránt. Meghatározza és kihangsúlyozza a menedzsmentnek a közérdek szolgálatában játszott felelősségét. Segíti a menedzsmentet abban, hogy lépést tartson a változásokkal és hatékonyan aknázza ki azokat, korai előrejelző rendszerként segíti időben. felismerni a trendeket; és alapvető eszközeiként kutatást és helytálló és etikus kommunikációs technikákat használ fel. A legköltséghatékonyabb formában hirdetheti, reklámozhatja vállalkozását.

  • Belső és külső PR eszközök
  • Személyes márkaépítés, Arculat kialakítása
  • Szövegírás, rendezvényreklám (kongresszusok, konferenciák, árubemutatók, kiállítások, kvízjátékok, vetélkedők, sportesemények, kirándulások, túrák, bálok, partyk, kiállítások, bemutatók, dedikálások, jótékonysági események, road-show-k,
  • Blogírás, PR cikkek lehetőségei a reklámban

Sikeres vizsga esetén  Reklámszervező minősítés, és oklevél kerül kiállításra.

TANÉVKEZDÉSI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.

 

Real Time Web Analytics

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás