Public relation tanácsadó levelezőképzés

TANÉVKEZDÉSI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

A public relations az a tudományterület, amely a hírnevet gondozza.A hírnév (reputation) – összetett fogalom (elfogadottság, elismertség, megbecsülés) – annak az eredménye, amit az ember tesz, amit mond és amit mások mondanak róla.

„Ha padlóra kerülnék, az utolsó dolláromat PR-re költeném”  – Bill Gates

A PR tevékenység tervszerű és tartós erőfeszítés azért, hogy egy szervezet és környezete között a vélemény és a viselkedés befolyásolásával kölcsönös megértést, jóakaratot (goodwill) és támogatást építsen és tartson fenn. A PR a kommunikáció tudatos szervezése. A public relations menedzsmenti, irányítási tevékenység. A public relations célja elérni az egyének, a szervezetek és környezetük közötti kölcsönös megértést és létrehozni a kölcsönös előnyökön alapuló kapcsolatokat, a kétirányú kommunikáció útján.

„A public relations egy sajátos menedzsment funkció. Segítséget nyújt egy szervezet és ennek közönségei közötti kölcsönös kommunikációs csatornák, megértés, elfogadás és együttműködés megteremtéséhez és fenntartásához. Magával hozza a problémák és az ügyek menedzselését; hozzásegíti a menedzsmentet ahhoz, hogy tájékozott és érzékeny legyen a közvélemény iránt. Meghatározza és kihangsúlyozza a menedzsmentnek a közérdek szolgálatában játszott felelősségét. Segíti a menedzsmentet abban, hogy lépést tartson a változásokkal és hatékonyan aknázza ki azokat, korai előrejelző rendszerként segíti időben felismerni a trendeket; és alapvető eszközeiként kutatást és helytálló és etikus kommunikációs technikákat használ fel.”

Public Relation tananyag tartalma és témakörei

  • A belső PR elvei, célja, eszközei és módszerei. A kommunikációs aktivitások és a PR viszonya
  • A Corporate Identity építésének gyakorlati technikái.
  • A PR szakma története. Kortárs PR elméletek. A PR tevékenység tartalma.
  • A PR tevékenység munkafolyamata. Munkafolyamat-modellek (RACE, SMART, Ötlépcsős, Szeles-féle).
  • A PR tevékenység tervezésének szakmai folyamata.
  • A  funkció részeként a szervezet külső környezetével történő kommunikáció és kapcsolatok szervezésének szakterülete.
  • A szervezet kommunikációs rendszere. A PR, mint totális kommunikáció.
  • A szervezeti kultúra. Belső PR a gyakorlatban.
  • Arculattervezés. Az account munkától az arculati kézikönyvig.
  • Audiovizuális eszközök, pl.: belső pr-film, vezetői köszöntő,
  • Az identitás/arculat meghatározása és komplex értelmezése. Tartalom és forma egysége.
  • Célrendszer, interdiszciplinaritás, szakmai követelmények.
  • Egyéb pr-eszközök pl.: vállalati komplex rendezvény, stb.
  • Fogyasztói-, ügyfélkapcsolatok kezelése – Consumer Relations
  • Helyi média, pl.: vállalati újság, belső honlap,
  • Hírnév, reputáció, imázs. Imázs csoportok.
  • HR management és PR. A belső PR eszközrendszere.
  • Issue Management
  • Kiadványok, pl.: Újbelépők kézikönyve, Vállalati kalauz, stb.
  • Média kapcsolatok építése – Media Relations
  • Meghallgatások,
  • Név- és születésnapok közös megünneplése,
  • Oktatás, továbbképzés, szervezetépítő tréningek,
  • Pénzügyi, fogyasztói, ügyfél, ágazati és kormányzati kapcsolatok.
  • Public affairs.
  • Rendezvények
  • Szakmai kapcsolatok építése – Professional Relations
  • Személyek közötti kommunikáció
  • Személyes beszélgetések a vezetők és a munkatársak között,
  • Termék, tevékenység, szolgáltatás public relations – Product (Marketing) Public Relations
  • Vállalati bulik, pl.: vállalati vacsora,
  • Válságkezelés

TANÉVKEZDÉSI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

Sikeres vizsga esetén  Public Relation (PR) tanácsadó minősítés, és oklevél kerül kiállításra

This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
Real Time Web Analytics

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás