Piackutatási tanácsadó levelezőképzés

TANÉVKEZDÉSI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

A Piackutatási tanácsadó képzés és piackutatás arra alkalmas, hogy csökkentse a döntést körülvevő bizonytalanság mértékét (reklámkiadás nagysága és az eladások növekedése közti kapcsolat nem mindig egyértelmű). Számtalan ún. nem ellenőrizhető körülmény is kifejtheti hatását: a konkurencia új termékének megjelenése, fogyasztói ízlésátállás, időjárás-változás, más termék reklámkampánya stb.  A kutatási tevékenység szakszerű, pontos költségkímélő elvégzése ma már minden vállalkozás számára elengedhetetle. Az iformáci megszerzése, tárolása és szakszerű feldolgozása verenyelőnyt biztosíthat a legkisebb vállalkozások számára is

A piackutatási tanácsadó tananyag célja, hogy megismertesse a hallgatókkal a piackutatás fogalmát, lényegét. Legyenek tisztában a piackutatásnak a marketingben és a vállalkozások működésében betöltött szerepével. Ezen belül:

– tudják értelmezni a vállalkozás és környezete kapcsolatát,

– tudják meghatározni a vállalkozás piaci információs igényét,

– ismerjék a piackutató módszereket, azok használhatóságát, előnyeit-hátrányait

– a kapott adatokat tudják interpretálni a vállalkozás vezetése részére,

– legyenek képesek kutatást szervezni, végrehajtani, külső céggel együttműködni

Piackutatási tanácsadó tananyag tartalma, részletei

  • A vállalkozás és a környezet kapcsolata. A vállalkozás információigénye.
  • Az információ fogalma, az információkkal szemben támasztott követelmények
  • A marketing információs rendszer (MIR). A MIR alrendszerei
  • A piackutatás fogalma. A kutatás piacának nagysága.                                 .
  • A kutatás csoportosítása, osztályozása. Az egyes fajták szerepe
  • A piackutatás folyamata. A kutatási terv
  • A szekunder kutatás fogalma, szerepe. A szekunder kutatás előnyei-hátrányai Szekunder információforrások.
  • A primer kutatás fogalma, szerepe
  • A primer kutatás fajtái (alanyai szerint, tárgya szerint, stb.)
  • A kvalitatív kutatások fogalma, funkciói.
  • A kvalitatív kutatások előnyei-hátrányai. A kvalitatív kutatások fajtái: mélyinterjú, fókusz-csoport.
  • A kvantitatív kutatások fogalma, szerepe. A kvantitatív kutatások fajtái: megfigyelés, kísérlet, megkérdezés
  • A megfigyelés és a kísérlet szervezése, előnyei-hátrányai.A különféle megkérdezéses eljárások. Az egyes eljárások előnyei-hátrányai. A megkérdezés szervezése, lebonyolítása. A kérdezőbiztos szerepe

Sikeres vizsga esetén Piackutatási tanácsadó minősítést szerezhetsz.

TANÉVKEZDÉSI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.

 

Real Time Web Analytics

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás