BLACK FRIDAY!! 99.000 Ft helyett csak 49.500 FT
BLACK FRIDAY PLUSZ: MAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet!
A marketing kialakulásának és elterjedésének egyik meghatározó indítéka a marketing két szereplőjének, az eladónak és a vevőnek mind erőteljesebb elkülönüléseEzt az elkülönülést folyamatosan elmélyíti a termék és szolgáltatás választékának differenciálódása, valamint a fogyasztói igények sokrétűbbé válása Mindez az ún információs elkülönülésben is megnyilvánul, vagyis a termelő is és a fogyasztó is eltérő pozícióban van az információellátottság szempontjából Minél bonyolultabb a csere tárgya, annál számottevőbb az információs elkülönültség. A marketinginformáció vonatkozhat a vállalat által nem vagy alig ellenőrizhető tényezőkre, vagyis a marketingkörnyezetre, a vevői/fogyasztói célcsoportra és a vállalat által ellenőrizhető ( P) eszközök rendszerére
A marketing hagyományos mikrokörnyezeti alkotóelemei (szállítók, piaci közvetítők, vevők, fogyasztók, versenytársak) mellett egyre fontosabb szerephez jut a közvélemény kutatás. E fogalomkör magában foglalja a pénzügyi és magánjogi közvéleményt, valamint a médiumokat, amelyekről a széles körű, folyamatos és objektív információ a vállalati döntések elengedhetetlen feltétele A közvéleményre vonatkozó információk fontosságát indokolja, egyre fokozódó befolyásoló szerepük a fogyasztói és szervezeti piac szereplőire A sikeres konkurenciaharc, a vevőorientált üzletpolitika megvalósulása elképzelhetetlen megfelelő piaci információk nélkül, hiszen ezek képezik a döntéshozatal kiindulópontját
Marketing és reklámügyintéző levelező tananyag témakörei, tematikája
- Marketing koncepció és program
- A piaci becslés és előrejelzés
- Piacszegmentálás
- A fogyasztói magatartás
- Vásárlási folyamat megfigyelése
- A szervezeti vásárlói magatartás
- A szervezeti vásárlók szeg-mentációja
- Termékpolitika – termékfejlesztés
- Életgörbe-analízis, termékpozi-cionálás
- Árpolitika
- Fogyasztói árelfogadás meg-figyelése
- Elosztás, elosztási csatorna
- A csatornaválasztás kritériumai. Logisztika
- Kommunikációs politika
- A reklám
- A vállalati stratégiák marketing tervek
- Tervkészítés
- A marketing jogi vonatkozásai
- REKLÁM
- Marketingkommunikáció
- Reklám funkciója a marketing kommunikáción belül
- Reklám fejlődése
- Reklámtevékenység helye és funkciója a vállalkozásban
- Reklámozók kapcsolatai: együttműködés a reklámban
- A reklámtevékenység tudományos alapjai
- Reklám eszközei és hordozói
- Nyomtatott reklámeszközök
- Eladóhelyi reklám
- Rádióreklám
- TV, mozireklám
- Kiállítások, vásárok
- Reklámajándék
- Reklám tervezése, szervezése
- Reklámkutatás
- webmarketing, onlinemarketing
Sikeres vizsga esetén Marketing és reklámügyintéző minősítés és oklevél kerül kiállításra
BLACK FRIDAY!! 99.000 Ft helyett csak 49.500 FT
BLACK FRIDAY PLUSZ: MAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet!