Marketing és reklámügyintéző levelezőképzés

B.U.É.K.  AJÁNDÉK !

INDULJON TANULÁSSAL AZ ÚJ ÉV!

A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   83.000 Ft helyett most csak 41.500 FT

Utolsó lehetőség meghosszabbítva hétvégéig , féláron akció vége: jan. 20. 10.00

A marketing kialakulásának és elterjedésének egyik meghatározó indítéka a marketing két szereplőjének, az eladónak és a vevőnek mind erőteljesebb elkülönüléseEzt az elkülönülést folyamatosan elmélyíti a termék és szolgáltatás választékának differenciálódása, valamint a fogyasztói igények sokrétűbbé válása Mindez az ún információs elkülönülésben is megnyilvánul, vagyis a termelő is és a fogyasztó is eltérő pozícióban van az információellátottság szempontjából Minél bonyolultabb a csere tárgya, annál számottevőbb az információs elkülönültség. A marketinginformáció vonatkozhat a vállalat által nem vagy alig ellenőrizhető tényezőkre, vagyis a marketingkörnyezetre, a vevői/fogyasztói célcsoportra és a vállalat által ellenőrizhető ( P) eszközök rendszerére

A marketing hagyományos mikrokörnyezeti alkotóelemei (szállítók, piaci közvetítők, vevők, fogyasztók, versenytársak) mellett egyre fontosabb szerephez jut a közvélemény kutatás. E fogalomkör magában foglalja a pénzügyi és magánjogi közvéleményt, valamint a médiumokat, amelyekről a széles körű, folyamatos és objektív információ a vállalati döntések elengedhetetlen feltétele A közvéleményre vonatkozó információk fontosságát indokolja, egyre fokozódó befolyásoló szerepük a fogyasztói és szervezeti piac szereplőire A sikeres konkurenciaharc, a vevőorientált üzletpolitika megvalósulása elképzelhetetlen megfelelő piaci információk nélkül, hiszen ezek képezik a döntéshozatal kiindulópontját

Marketing és reklámügyintéző levelező tananyag témakörei, tematikája

  1. Marketing koncepció és program
    1. A piaci becslés és előrejelzés
    2. Piacszegmentálás
  2. A fogyasztói magatartás
    1. Vásárlási folyamat megfigyelése
    2. A szervezeti vásárlói magatartás
    3. A szervezeti vásárlók szeg-mentációja
  3. Termékpolitika – termékfejlesztés
    1. Életgörbe-analízis, termékpozi-cionálás
  4. Árpolitika
    1. Fogyasztói árelfogadás meg-figyelése
  5. Elosztás, elosztási csatorna
    1. A csatornaválasztás kritériumai. Logisztika
  6. Kommunikációs politika
  7. A reklám
  8. A vállalati stratégiák marketing tervek
  9. Tervkészítés
  10. A marketing jogi vonatkozásai
  11. REKLÁM
    1. Marketingkommunikáció
    2. Reklám funkciója a marketing kommunikáción belül
    3. Reklám fejlődése
    4. Reklámtevékenység helye és funkciója a vállalkozásban
    5. Reklámozók kapcsolatai: együtt­működés a reklámban
    6. A reklámtevékenység tudományos alapjai
    7. Reklám eszközei és hordozói
    8. Nyomtatott reklámeszközök
    9. Eladóhelyi reklám
    10. Rádióreklám
    11. TV, mozireklám
    12. Kiállítások, vásárok
    13. Reklámajándék
    14. Reklám tervezése, szervezése
    15. Reklámkutatás
    16. webmarketing, onlinemarketing

Sikeres vizsga esetén Marketing és reklámügyintéző minősítés és oklevél kerül kiállításra

B.U.É.K.  AJÁNDÉK !

INDULJON TANULÁSSAL AZ ÚJ ÉV!

A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   83.000 Ft helyett most csak 41.500 FT

Utolsó lehetőség meghosszabbítva hétvégéig , féláron akció vége: jan. 20. 10.00

Real Time Web Analytics

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás