Marketing és fogyasztó specialista

TANÉVKEZDÉSI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

Marketing és fogyasztó magatartásának elemzése a legfontosabb teendő az értékesítés során. A fogyasztó életében folyamatosan szükségletek merülnek fel.Cselekedeteink legfontosabb célja ezeknek a kielégítése. A fogyasztói magatartás elemzésének legfontosabb kérdése is az, hogy hogyan hajtja végre ezt.Mi a termék és a szolgáltatás jelentősége az ő szempontjából? A kérdés megválaszolásához a szükséglet-kielégítésből, mint célból kell kiindulni. A válasz pedig az, hogy a termék vagy szolgáltatás mennyire felel meg az ő igényeinek, mennyire hasznos az ő számára. A fogyasztó döntésének a mozgatórugója a terméknek tulajdonított hasznosság. Az, hogy ez mit is jelent konkrétan egy fogyasztó számára nem tudjuk megválaszolni, hiszen az egyéni ízlés kérdése. További vizsgálatainkban ezt az ízlést, a hasznosság mindig adottságnak fogjuk venni.

A feltárt lehetőségek közül csak akkor tudunk választani, ha értékelni tudjuk azokat, más szóval rangsorolni tudjuk a lehetőségeket. Az értékelés vagy rangsorolás alapja saját értékrendszerünk, preferenciarendszerünk. A preferencia valamely megoldás előnyben részesítése más megoldásokkal szemben. A preferenciarendszer a lehetőségek, megoldások sorba rendezése azok egyéni értékelése alapján. Bármely lehetőség kiválasztásának alternatív költsége azon lehetőség hasznossága, amelyről lemondtunk az adott megoldás kiválasztása érdekében. A vevők vásárlásait három tényező, a preferenciák, az árak és a jövedelem hatását tükrözik

Marketing és a fogyasztó magatartása tananyag témakörei

  • Pszichológiai alapfogalmak
  • A fogyasztó magatartásának társadalmi meghatározói
  • A fogyasztó magatartásának alapelemei
  • A fogyasztó piac kérdései
  • Szegmentálás
  • Célpiac kiválasztás
  • Pozicionálás
  • A marketing kommunikációs formái
  • Promóciós mix
  • Reklámpszichológia
  • A vevő befolyásolása
  • Reklámpszichológia
  • A fogyasztó tanulási folyamata

Sikeres vizsga esetén Marketing és fogyasztói magatartás tanácsadó minősítés, és oklevél kerül kiállításra.

TANÉVKEZDÉSI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
Real Time Web Analytics

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás