BLACK FRIDAY!! 99.000 Ft helyett csak 49.500 FT
BLACK FRIDAY PLUSZ: MAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet!
A konfliktuskezelés tréner célja, a résztvevők készségeinek fejlesztése, a konfliktusok kezelése, megelőzése területén. A készségfejlesztés módszere, hogy a tréner a résztvevőket egyénileg segíti abban, hogy megtalálják azokat a készségeket, amelyeket fejleszteniük kell, és megfelelő iránymutatatást ad abban, hogy milyen módon lehet ezeket erősíteni.
A konfliktuskezelés tréning eredménye:
A konfliktuskezelési tanácsadó, tréner kommunikációs oldalról is fejleszti a konfliktuskezelést. Konfliktushelyzetben nem mindegy ugyanis, hogy hogyan kommunikálunk. A konfliktuskezelési módszerek sikerét a megfelelő kommunikáció is meghatározza. A vállalaton belüli konfliktusok gyakoriak. Ez adódik az emberi természetből, a válság okozta körülmények megváltozásából, és ezen kívül sok más egyéni, szubjektív ok is kiválthatja. A konfliktusok létrejöttét nem lehet megszüntetni, megakadályozni, de fontos, hogy hogyan kezeljük, illetve van-e lehetőség a konfliktusokból a vállalat számára valamilyen hasznot kialakítani. Ebben nagy szerepet játszhat a konfliktuskezelési tanácsadó.
A konfliktuskezelési tanácsadó moduljai
- Önismeret, önmagunk és mások észlelése:
- Kompetencia fogalma megjelenése
- Johari ablak – nyílt és zárt kompetenciák
- Viselkedésben fellelhető tulajdonságok ismerete
- Interperszonális észlelés
- Asszertivitás:
- Az asszertív, agresszív és az alárendelődő viselkedés jellemzői és következményei
- Hogyan legyünk asszertívek?
- Önismeret
- Hogyan mondjunk nemet?
- Konfliktushelyzetek asszertív kezelése.
- A kritika és a dicséret asszertív fogadása
- Asszertivitás a testbeszédben
- Konfliktuskezelés:
- A konfliktusok keletkezése
- A konfliktusok természete, fajtái
- A konfliktusok feloldásának eszközei
- A konfliktus mint nyereségforrás
- A saját érzelmek, indulatok tudatosítása és kezelése
- A konfliktus mint folyamat
- Személyközi és csoportok közötti konfliktusok összefüggései
- Nehéz interperszonális helyzetek: harag, agresszió, elutasítás, ellenvetések kezelése
- A konfliktuskezelés stratégiája
- Konfliktusok a szervezetben
- A szervezeti konfliktusok kialakulása és folyamata
- A változásokkal szembeni ellenállás szervezeti és személyi okai
- A konfliktusok típusai
- Stresszkezelés:
- Mitől válik egy helyzet stresszkeltővé?
- Lehetséges okok, fiziológiai és pszichés reakciók, a tartós stressz következményei
- Akut stresszleépítés
- Személyes válságmenedzsment
Sikeres vizsga esetén Konfliktuskezelési tanácsadó minősítés, és oklevél kerül kiállításra.
BLACK FRIDAY!! 99.000 Ft helyett csak 49.500 FT
BLACK FRIDAY PLUSZ: MAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet!
This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.