Konfliktuskezelési tanácsadó levelezőképzés

BLACK FRIDAY!! 99.000 Ft helyett csak 49.500 FT 

BLACK FRIDAY PLUSZMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet!

A konfliktuskezelés tréner  célja, a résztvevők készségeinek fejlesztése, a konfliktusok kezelése, megelőzése területén. A készségfejlesztés módszere, hogy a tréner a résztvevőket egyénileg segíti abban, hogy megtalálják azokat a készségeket, amelyeket fejleszteniük kell, és megfelelő iránymutatatást ad abban, hogy milyen módon lehet ezeket erősíteni.

A konfliktuskezelés tréning eredménye:

A konfliktuskezelési  tanácsadó, tréner kommunikációs oldalról is fejleszti a konfliktuskezelést. Konfliktushelyzetben nem mindegy ugyanis, hogy hogyan kommunikálunk. A konfliktuskezelési módszerek sikerét a megfelelő kommunikáció is meghatározza. A vállalaton belüli konfliktusok gyakoriak. Ez adódik az emberi természetből, a válság okozta körülmények megváltozásából, és ezen kívül sok más egyéni, szubjektív ok is kiválthatja. A konfliktusok létrejöttét nem lehet megszüntetni, megakadályozni, de fontos, hogy hogyan kezeljük, illetve van-e lehetőség a konfliktusokból a vállalat számára valamilyen hasznot kialakítani. Ebben nagy szerepet játszhat a konfliktuskezelési tanácsadó.

A konfliktuskezelési tanácsadó moduljai

  1. Önismeret, önmagunk és mások észlelése:
    1. Kompetencia fogalma megjelenése
    2. Johari ablak – nyílt és zárt kompetenciák
    3. Viselkedésben fellelhető tulajdonságok ismerete
    4. Interperszonális észlelés
  2. Asszertivitás:
    1. Az asszertív, agresszív és az alárendelődő viselkedés jellemzői és következményei
    2. Hogyan legyünk asszertívek?
    3. Önismeret
    4. Hogyan mondjunk nemet?
    5. Konfliktushelyzetek asszertív kezelése.
    6. A kritika és a dicséret asszertív fogadása
    7. Asszertivitás a testbeszédben
  3. Konfliktuskezelés:
    1. A konfliktusok keletkezése
    2. A konfliktusok természete, fajtái
    3. A konfliktusok feloldásának eszközei
    4. A konfliktus mint nyereségforrás
    5. A saját érzelmek, indulatok tudatosítása és kezelése
  1. A konfliktus mint folyamat
    1. Személyközi és csoportok közötti konfliktusok összefüggései
    2. Nehéz interperszonális helyzetek: harag, agresszió, elutasítás, ellenvetések kezelése
    3. A konfliktuskezelés stratégiája
    4. Konfliktusok a szervezetben
    5. A szervezeti konfliktusok kialakulása és folyamata
    6. A változásokkal szembeni ellenállás szervezeti és személyi okai
    7. A konfliktusok típusai
  2. Stresszkezelés:
    1. Mitől válik egy helyzet stresszkeltővé?
    2. Lehetséges okok, fiziológiai és pszichés reakciók, a tartós stressz következményei
    3. Akut stresszleépítés
    4. Személyes válságmenedzsment

Sikeres vizsga esetén  Konfliktuskezelési tanácsadó minősítés, és oklevél kerül kiállításra.

BLACK FRIDAY!! 99.000 Ft helyett csak 49.500 FT 

BLACK FRIDAY PLUSZMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet!

This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.

Real Time Web Analytics

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás