Konfliktuskezelési tanácsadó levelezőképzés

TANÉVKEZDÉSI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

A konfliktuskezelés tréner  célja, a résztvevők készségeinek fejlesztése, a konfliktusok kezelése, megelőzése területén. A készségfejlesztés módszere, hogy a tréner a résztvevőket egyénileg segíti abban, hogy megtalálják azokat a készségeket, amelyeket fejleszteniük kell, és megfelelő iránymutatatást ad abban, hogy milyen módon lehet ezeket erősíteni.

A konfliktuskezelés tréning eredménye:

A konfliktuskezelési  tanácsadó, tréner kommunikációs oldalról is fejleszti a konfliktuskezelést. Konfliktushelyzetben nem mindegy ugyanis, hogy hogyan kommunikálunk. A konfliktuskezelési módszerek sikerét a megfelelő kommunikáció is meghatározza. A vállalaton belüli konfliktusok gyakoriak. Ez adódik az emberi természetből, a válság okozta körülmények megváltozásából, és ezen kívül sok más egyéni, szubjektív ok is kiválthatja. A konfliktusok létrejöttét nem lehet megszüntetni, megakadályozni, de fontos, hogy hogyan kezeljük, illetve van-e lehetőség a konfliktusokból a vállalat számára valamilyen hasznot kialakítani. Ebben nagy szerepet játszhat a konfliktuskezelési tanácsadó.

A konfliktuskezelési tanácsadó moduljai

  1. Önismeret, önmagunk és mások észlelése:
    1. Kompetencia fogalma megjelenése
    2. Johari ablak – nyílt és zárt kompetenciák
    3. Viselkedésben fellelhető tulajdonságok ismerete
    4. Interperszonális észlelés
  2. Asszertivitás:
    1. Az asszertív, agresszív és az alárendelődő viselkedés jellemzői és következményei
    2. Hogyan legyünk asszertívek?
    3. Önismeret
    4. Hogyan mondjunk nemet?
    5. Konfliktushelyzetek asszertív kezelése.
    6. A kritika és a dicséret asszertív fogadása
    7. Asszertivitás a testbeszédben
  3. Konfliktuskezelés:
    1. A konfliktusok keletkezése
    2. A konfliktusok természete, fajtái
    3. A konfliktusok feloldásának eszközei
    4. A konfliktus mint nyereségforrás
    5. A saját érzelmek, indulatok tudatosítása és kezelése
  1. A konfliktus mint folyamat
    1. Személyközi és csoportok közötti konfliktusok összefüggései
    2. Nehéz interperszonális helyzetek: harag, agresszió, elutasítás, ellenvetések kezelése
    3. A konfliktuskezelés stratégiája
    4. Konfliktusok a szervezetben
    5. A szervezeti konfliktusok kialakulása és folyamata
    6. A változásokkal szembeni ellenállás szervezeti és személyi okai
    7. A konfliktusok típusai
  2. Stresszkezelés:
    1. Mitől válik egy helyzet stresszkeltővé?
    2. Lehetséges okok, fiziológiai és pszichés reakciók, a tartós stressz következményei
    3. Akut stresszleépítés
    4. Személyes válságmenedzsment

Sikeres vizsga esetén  Konfliktuskezelési tanácsadó minősítés, és oklevél kerül kiállításra.

TANÉVKEZDÉSI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.

Real Time Web Analytics

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás