Konfliktuskezelés specialista levelezőképzés

NYÁRI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓMAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

Konfliktus és a konfliktuskezelés mindennapi tevékenység az életünkbe. A konfliktus létrejöttét nem lehet megszüntetni, megakadályozni.Fontos, hogy hogyan kezeljük, illetve van-e lehetőség a konfliktusokból valamilyen hasznot kialakítani.

„Nem értem a tinédzsereket, nem értem a kamasz gyermekem. Miért nem fogad szót és megy a feje után? Mi a gond a házasságommal? Mit akar a főnököm? Elfordultak barátaim. Nem jön össze egy normális kapcsolat. Kollégáim nem kedvelnek. Nem látok kiutat. Nem hallgatnak rám a munkahelyemen.”  Sorolhatnám végtelenségig mindennapi konfliktusainkat.

Biztos eszedbe jutott már, hogy lehet, benned van a hiba? Vagy csak egyszerűen nem tudod megérteni a dolgokat? Nem vagy egyedül és semmiképpen nem a Te hibád. Emberek vagyunk és egy folyamatos tanulási folyamat részei. Hallgass meg másokat, hallgass meg egy szakembert, mond el gondjaid. Rendhagyó programunkon, interaktív módon, és legfőképpen hétköznapi nyelven, nem tudományos, vagy áltudományos módon „jól kitárgyaljuk” mindennapi konfliktusainkat. Nem szakértőket képzünk, hanem hétköznapi embereknek esetleg más látásmódot kínálunk és egy életviteli tanácsadó coach segítségével megérteni mindennapjukat. Érdekességre, megértésre, tanulságok feltárására törekszünk. Vidám gyakorlatok, magyarázatok közben épül a barátság, a kapcsolati tőke. Az egymás segítésére való igény.

Konfliktus és konfliktushelyzetek kezelése

  1. Önismeret, önmagunk és mások észlelése:
    1. Kompetencia fogalma megjelenése
    2. Johari ablak – nyílt és zárt kompetenciák
    3. Viselkedésben fellelhető tulajdonságok ismerete
    4. Interperszonális észlelés
  2. Asszertivitás:
    1. Az asszertív, agresszív és az alárendelődő viselkedés jellemzői és következményei
    2. Hogyan legyünk asszertívek?
    3. Önismeret
    4. Hogyan mondjunk nemet?
    5. Konfliktushelyzetek asszertív kezelése.
    6. A kritika és a dicséret asszertív fogadása
    7. Asszertivitás a testbeszédben
  3. Konfliktuskezelés:
    1. A konfliktusok keletkezése
    2. A konfliktusok természete, fajtái
    3. A konfliktusok feloldásának eszközei
    4. A konfliktus mint nyereségforrás
    5. A saját érzelmek, indulatok tudatosítása és kezelése
  4. A konfliktus mint folyamat
    1. Személyközi és csoportok közötti konfliktusok összefüggései
    2. Nehéz interperszonális helyzetek: harag, agresszió, elutasítás, ellenvetések kezelése
    3. A konfliktuskezelés stratégiája
    4. Konfliktusok a szervezetben
    5. A szervezeti konfliktusok kialakulása és folyamata
    6. A változásokkal szembeni ellenállás szervezeti és személyi okai
    7. A konfliktusok típusai
  5. Stresszkezelés:
    1. Mitől válik egy helyzet stresszkeltővé?
    2. Lehetséges okok, fiziológiai és pszichés reakciók, a tartós stressz következményei
    3. Akut stresszleépítés
    4. Személyes válságmenedzsment

Sikeres vizsga esetén Konfliktuskezelési specialista minősítés, és oklevél kerül kiállításra.

NYÁRI AKCIÓ: A KÉPZÉSI CSOMAG ÁRA   99.000 Ft helyett ma csak 49.500 FT 

NAPI AKCIÓ:  MAI vásárlás esetén +1 ingyen tananyagot kérhet! 

This form is currently undergoing maintenance. Please try again later.
Real Time Web Analytics

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás